• Voordelige prijzen
  • Vanaf €30,00 gratis verzenden
  • Voor 15:00uur besteld = morgen in huis

Retourneren en Klachten


Mag ik een product retourneren?

Ja, u mag een product retourneren. Echter alleen als het aan de voorwaarden voldoet. U heeft 14 dagen de tijd om een product te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Producten die niet retour worden genomen zijn producten waar de folie of label van verwijderd is, producten die gebruikt zijn of producten die om hygiënische redenen niet retour kunnen worden genomen. Retourneren kan via: https://frizzels.shipping-portal.com/rp/

 

Kan ik een product ruilen?

Ja, natuurlijk mag u een product ruilen. Uiteraard als het geretourneerde product ongeopend en ongebruikt is. U heeft 14 dagen de tijd om producten te ruilen. Neem als u een product wilt ruilen contact op via: info@frizzels.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

Wat is de procedure voor ruilen? 

U geeft binnen 14 dagen via: info@frizzels.nl aan welk artikel u wilt ruilen en voor wélk artikel u het wilt ruilen. U pakt uw product zorgvuldig in en verstuurd hem naar het opgegeven retouradres die u via de mail krijgt toegezonden. De kosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening. Als het geretourneerde product in goede staat en volgens de voorwaarden is ontvangen zal het nieuwe product kosteloos naar u toe gezonden worden. Mocht er toch iets zijn met het geretourneerde product dan wordt u hier direct van op de hoogte gesteld

 

Ik heb een klacht, wat nu?

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met het product dan kunt u ons contacteren via info@frizzels.nlWij zullen dan samen naar een gepaste oplossing zoeken.